12 maart 2007

Copy cat


Warm gemaakt door Tijm, heb ik ook hele leuke sokken gezien op de Knitty site. Erg mooie sokken, al zal het nog wel even duren voor ik ze gemaakt heb. Ik moet de andere sokken nog af maken, de opdracht van angsoka nog doen, een sieraad. En mijn weddingring sjaal (eigenlijk gewoon een leuk ding) nog door ploeteren. Ik baal wel een beetje, ik heb nog maar 11 blokken gedaan, en EEN helft is 17 blokken. Grrrr...
Tijm had seen beautiful socks on Knitty usa, so I looked and found these. It will be a while before I'll make them, so many other unfinished things to attend to. My entrelac socks (still one and not done yet), to make jewelry for Angsoka. And my weddingringshawl (just a cute thing) is a prayer without an ending. I counted 11 blocks, but one half is made of 17!!!! grrrrrr.....

Geen opmerkingen: