19 augustus 2007

Rockin' Girl!!

Zo, kreeg ik toch effe een mooi bericht!
Ik ben zojuist genomineerd en beëedigd Rockin' Girl Blogger!!! Dat houdt dus in dat zij en zij mij een Rockin' Girl Blogger vind. Vet!

Dus een hartelijk dank. Doorgeven is een must. Daar gaat ie.....
Het Stormt op zolder (mijn inspiratie tot breien en bloggen).
Ik weet niet of je terug mag nomineren, maar ik doe het toch omdat ik veel van haar geleerd heb:
Tijm voor haar ideeën en inzet bij het redden van HzG! Ook bij de Stitch 'n Bitch groep!!!
Grace mag niet ontbreken, al is het alleen om de ideeën voor het pentagon breien waarin ik verzeild ben geraakt.
En als laatste (? hoeveel mag je doorgeven???):
Smoekkk : omdat ze o.a. samen met Angsoka in Frankrijk een Knitalong is begonnen, die er voor zorgt dat ik iedere maand een nieuwe uitdaging heb om te breien.
Ere nominatie voor Knijn, omdat ze zich HE-LE-MAAL te pletter breit! Wat een energie!
Dat was het. Ik ga weer verder breien aan mijn Rowan sjaal in donkergroen. Dit is het patroon>Ik zou eerst het Ostrich patroon doen, maar dat werd te breed. Nu heb ik 3 banen met blaadjes, da's beter.
I've been tagged as a Rockin' Girl Blogger!! I've tagged four others, links are highlighted above! Now I'll be knitting my Rowan Scarf, I started with the Ostrich Pattern, no luck there, so now I've started with the pattern above.

2 opmerkingen:

badmomgoodmom zei

I already posted mine.
http://badmomgoodmom.blogspot.com/2007/08/gaia-girl-named-me-rockin-girl-blogger.html

- zei

Je bent een lieverd Niekie, maar dat wist je al ;-) Sjaal is mooi! Heeft iets weg van falling leaves, nahja ondersteboven toch ;-)