16 december 2007

Progress

Mooi he?

The receiving friend of the Myrtle Leaf scarf was very pleased with the result so far, so I CO the center panel. Now I can think about a border and start knitting the next couple of days/weeks.... No pictures yet, it must be a surprise. In the mean time I keep on knitting on the Clapotis. Because it's in cotton, the shape will be lost (weight) so I will make it a little longer for Bridget. I have time, it's not so cold yet....

Nou, het schiet al aardig op. Het midden van de Myrtle Leaf sjaal is af en 'goed gekeurd' door haar. Daar mag ik dus aankomende weken een mooie rand aan breien. Hoe het er uit ziet, blijft nog een geheimpje....
Ik ben eerst maar even verder gaan breien aan de clapotis voor Bridget. Hij wordt práchtig en hij is leuk om te maken. Ik heb een stukkie geblocked om te kijken of het allemaal wel goed komt:
Het is katoen, dus ik vrees dat na het blocken, er niet veel overblijft van de open steken, het krult nu al als een gek aan de naald. Daarom brei ik nog mooi even door, het is nog niet zo koud buiten dat ze hem nu al nodig heeft.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi hoor, gezellige kleuren!

Ik ben heel benieuwd naar de Myrtle Leaf sjaal.

hannah

Angelique den Brok zei

Ik was very pleased met het resultaat ja, wordt een erg mooie sjaal en erg mooie reclame voor onze winkel en het garen!

Anoniem zei

Hij wordt prachtig!! Ik hoop maar dat hij goed blijft in het gebruik. De kleuren doen het in ieder geval goed.
annita

Jolanda zei

Mooi,mooi,mooi! Wat komen er weer prachtige creaties uit jouw handen voort.

Ammerins zei

Niet koud? In wat voor land woon jij? Brrrrrr... Mooi was hij inderdaad, de ML! En die clapotis is zo ook leuk met die kleurtjes! Ik heb voor dochterlief net een bolero gemaakt van de resten van mijn trui, maar dame was weer erg 'kritisch', want A hij was niet roze, B er zaten geen frutsels aan en C hij was niet roze
;)
Tja, wat moet je dan he...

In de vakantie es tijd voor een bakkie? Ben al in geen tijden in Burgum geweest... Misschien dat onze roze frutten elkaar nog aardig vinden ook...

Ammerins

MoniqueB. zei

Lijkt me gezellig, Ammerins!
De ROZE kwestie gaat hier door tot op het 'bot'. Zelfs bekers en bordjes het liefste roze!
Frutsels is een goed idee: ik heb nog genoeg draad over.