27 oktober 2008

Stash Enhancement.

Handwerkbeurs in Rotterdam.
Helaas was de beurs niet zo leuk als vorige jaren bij de Stitch'n'Bitch; de kracht van het Van Nelle Pand is licht en ruimte, en dat was het op de breiafdeling ver te zoeken. Er waren erg veel quiltstands, en stands met goed breimateriaal. Wolhemel, Storm op Zolder, Ballee, Astrid's Dutch Obsessions, Breiwinkel, Kauni, Trikoo, Klazien, Wolhalla....
Allemaal zo mooooi.
(foto boven: Stitch markeerders van Ballee)
Het gerucht ging dat Storm en Ballee een goodiebag had verstopt; met allerlei goodies. Ik had mijn man mee en die had na goed zoeken de tas gevonden! Ik ben ZO blij met alles wat er in zit. Kantgewicht garen, arangewicht natuurlijke wol, ZES breipennetjes van Knitpicks, stitchmarkers van Ballee en etiketten, prachtige postkaarten. Kijk maar....

In de zevende (wol)hemel! ZO blij. Mijn moeder zag de gele streng, ze wilde hem gewooon hebben om neer te leggen en naar te kijken...

This weekend was the Craftsfair in Rotterdam. I took my husband along and he spotted the goodiebag from Storm in the Attic and Ballee!!! I was só happy. Look what's in side: cobweb wool, aran wool, stitchmarkers, little snowmen, knitpicks needles (6), and picturepostcards.

This is the Aran weight. Biological, undyed and untwined.
And below the cobwebweight. Ochtendzon...
Van mijn man kreeg ik nog een prachtige zachte bol van Quiviut/Alpaca/Angora. Quiviut is het dons van een muskus-os en het meest exclusieve garen in de wereld; aldus Storm.
Ik heb nog meer gekocht, later daarover meer...
My husband bought me some Quiviut/Alpaca/Angora from Storm in the Attic. Amazingly soft, freshly spun by her. It wasn't even washed and blocked. I have to do that myself. That's a first.
I've bought some more yarn, more about that later....


Ik vond het reuze gezellig om iedereen weer te zien, spreken en te bekijken wat ze aan hadden (Mariella) en aan het maken waren (Ammerins) of gemaakt hadden (ALLE Suzy Q's ). Misschien zien we elkaar de volgende keer niet in Rotterdam, maar vast wel in Zwolle. Tot dan!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, wat een vangst! Prachtig.

Anoniem zei

Dat gele garen is erg mooi, fijn dat jij de tas heb gevonden. Een verlaat verjaardagskado;-)

Gawy zei

OOOOOOOOOO Jaloeeeeeeeeers!! Prachtigg!

Anoniem zei

Wat een goodies! Jij boft toch maar met zo'n man (toch wil ik niet ruilen :-)

Tijm zei

Wat leuk dat je man het gevonden heeft! leuk om hem ook een sin het echt te zien. Het is je gegunt meid!

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Super zeg!

Mariella zei

Haaa, dankjewel voor de complimentjes! Leuk dat je nog steeds zo enthoudiast bent over de moebius. Vond het leuk om even met je gebabbeld te hebben :-)... Tot in Zwolle!

Anoniem zei

geluksvogel!! Wat een prachtig spul zag.

Anoniem zei

Heel veel plezier van en met je prachtie goodie bag!!!

Anoniem zei

Mooi stash, en hoe kon het ook anders dat jij de goodie bag hebt..... het klopt zo gewoon! veel breiplezier gewenst!
marijgje

Anoniem zei

Wat een geluk dat jij de Goodiebag had gevonden. Veel plezier met al die mooie spulletjes.

lheurebleue zei

wat een heerlijkheden allemaal
en ik zie de zeepaardjessteekmarkeerders (wat een lang woord!)