1 september 2011

Kantwerk

Een tijdje geleden was er iemand van de Stitch'n'Bitch Leeuwarden die me een mailtje stuurde. Ze had bedacht dat het leuk zou zijn wanneer ik met mijn kanten shawls in een tijdschrift zou komen en ze stuurde een mail naar Noorderland. Het duurde best lang voor zij of ik úberhaupt een antwoord kregen, maar warempel.. Of ik foto's wilde sturen. Gráág!

En ja!
Vandaag kwam het allernieuwste nummer uit en Kantwerk wordt genoemd op pagina 10. Ze hebben een foto van de Shetland Sweetheart geplaatst.


Dus, dank je M!!!!!

Ik plaats hier een paar foto's van de shawl die geplaatst is, om de (nieuwe) lezers welkom te heten.



12 opmerkingen:

Rees zei

What a Beauty...!!
You are a very talented knitter!

J. zei

Ik had/heb hem gezien!! (je vermelding op pag 10!!)... Geweldig!!, gefeliciteerd, en dat er maar heel veel reacties mogen volgen! Je talent verdient het dubbel en dwars!!

meijra zei

Inderdaad, je kan schitterend breien, echt kunstwerk. Ik zie zelden zulk mooi werk. Ik ben echt een fan van je.
gr. Meijra

Jolanda zei

En met recht! Je bent zo getalenteerd, daar mag zeker eens aandacht aan worden geschonken in de bladen.

lheurebleue zei

het is passend & recht dat deze prachtsjaal ik dat tijdschrift wordt getoond!

Line zei

Erkenning van je werk, dat heb je dubbel en dik verdiend, ik ben en blijf een fan

Kamilla zei

This is soooooooooo beatiful, I am wondering where I could find pattern. You are very talented! Take care:)

Marijke zei

Eindelijk! Gefeliciteerd!

cosmographics zei

Een prachtige shawl, ik heb 'm van dichtbij (in het ècht, dus...) gezien! Foto in Noorderland is ook mooi! Proficiat meiske, van
cosmographics

Roos zei

Wat een prachtige shawl.....
Groetjes Roos

Feri zei

Wonderfull!

Annita zei

Hoi Monique,

Wil je misschien in je lijstje friends de link naar mijn website veranderen naar mijn nieuwe site?

alvast bedankt, Annita